pátek 30. listopadu 2012

Wake me up, before you gogo

Ahoj, po delší době se zase hlásím z fronty. Tentokrát pro vás mám dávku fotek z jednoho focení, ke kterému jsem se nedávno dostala. Byla to pro mě celkem dost zajímavá zkušenost, jelikož šlo o poněkud specifickou zakázku. Slečna se živí jako tanečnice gogo a potřebovala nafotit nové modely. Zajímá mě váš názor.. vkusné či nevkus?

Hi there, I am back again (after a quite long time). This time I want to show you a little pile of pictures from one photoshoot which I did lately. It was quite an experience for me, because it was kind of specific work. That girl, which I was taking pictures of is working as gogo dancer and she needed to feature her new dancing clothes. So tell me, tasty or cheap?



Myslím, že tuhle mám neradši. I think this is my favorite one.





1 komentář:

  1. Děkuju za tvůj milý komentář .)
    Názor? No, prvně jsem se trochu lekla, že to jsi ty, ale jestli tanečnice gogo - vážně povedený fotky... Druhá mi přijde dost dobrá.

    OdpovědětVymazat