pondělí 23. července 2012

Manchester, England, England.

Ahoj, dnes se hlásím s čerstvou dávkou fotek z Anglie. Vrátila jsem se před týdnem. Jeli jsme roadtrip přes York do Sheffieldu, Blackpoolu, Liverpoolu, Birminghamu, Oxfordu a nakonec jsme si nechali pár dní na Londýn. V týdnu budu přidávát fotky toho, co jsem viděla, dnešní dávka však sestává z toho mála, na kterém jsem já :)

Hello, today, I will show you fresh load of photos from England. I came back one week ago. We went from York to Sheffield, Blackpool, Liverpool, Birmingham, Oxford and we spend a few days in London. In this week I will be posting my photos of what I saw, but today, you will be able to enjoy some photos of me :)

Národní park Peak District. National park Peak District.

Boty prosím neřešte, měla jsem všechno ostatní mokré. Don't look at my shoes, I had everything wet.

Londýn! London!

Londýnský taxík a mé vytlemené já. London cab and my crazy me.
Vstřebávání umění v Tate (ehm, ehm). You can feel the art in Tate(not really).


Mimochodem momentálně jsem na praxi s VŠ (archeologické vykopávky na Mušově), takže jsem vysušená jako slaneček, spálená a plná písku :D

By the way, I am doing my practises with university (archaeological exam at Mušov), so i am dried like dead fish, burned and full of sand :)

3 komentáře:

  1. Ahoj cestovatelko, máš moc pěkný blog a jsem Tvá nova sledovatelka! ..Moc se mi tenhle příspěvek líbí. V Anglii jsem letos byla poprvé a moc se mi tam líbílo. Už se moc těším na další fotky z cesty a normálně jsem dostala chuť udělat na svém blogu random post z Anglie! :-O ..díky za inspiraci! :-)
    Budu ráda kdyz mrknes i ke mne na blog a pridas se http://handbagforladies.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Milujem GB a angličtinu, to je aj dôvod prečo ju študujem, no a fotky ... pripomenuli mi staré dobré časy ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Super fotky! Už se těší na další:)

    OdpovědětVymazat